FACULTATEA CONTABILITATE |
|
|
Conferinta Stiintifica Internationala cu genericul: „Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări” Album fotografii: Conferinta Internationala 5 aprilie 2013.
COMUNICAT INFORMATIV 05 Aprilie 2013, ora 09:30, Chişinău, ASEM - Facultatea “Contabilitate” a Academiei de Studii Economice a Moldovei (ASEM) în parteneriat cu Asociaţia Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Republica Moldova (ACAP) şi Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) a organizat Conferinţa Ştiinţifică Internaţională cu genericul: „Contabilitatea şi auditul în contextul integrării economice europene: progrese şi aşteptări”. Evenimentul a avut loc la ASEM, str. Mitropolitul Bănulescu-Bodoni 59, blocul „B”, sala de lectură „Eugen Hriscev”. Scopul acestei Conferinţe a constat în localizarea problemelor actuale ale contabilităţii în contextul integrării economice europene şi a auditului în condiţiile implementării Standardelor Internaţionale de Audit (ISA), deasemenea s-au interpretat şi s-au dezvăluit problemele, soluţiile cu privire la tranziţia la Standardele Internaţionale de Raportare Financiara (SIRF) şi s-au prezentat noile reglementări contabile naţionale. Conferinţa Ştiinţifică Internaţională s-a deschis cu un cuvânt de salut şi mesaje de felicitare prezentate de către: Victor Barbăneagră – Viceministru Finanţelor, Valentina Paladi - Decanul facultăţii de Contabilitate, ASEM, Tatiana Mişova - Prorector ASEM, Ana Morariu - Vice-preşedinte al Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR), Ecaterina Necşulescu – Preşedintele Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), Andreia Stanciu - Director ACCA Europa de Sud-Est, Lilia Grigoroi - Preşedinte ACAP şi Maria Borta – Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări Sociale. Lucrările Conferinţei s-au desfăşurat în patru panele: Panel I - Tranziţia la IFRS şi noile reglementări contabile naţionale: probleme şi soluţii; Panel II - Probleme ale auditului în condiţiile implementării ISA; Panel III - Modernizarea contabilităţii de gestiune şi analizei financiar-contabile în condiţiile economiei concurenţiale; Panel IV - Cooperarea între mediul universitar, organizaţiile profesionale şi mediul de afaceri. Discursurile au fost prezentate de reprezentanţi: ai Băncii Mondiale, ai Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR), ai Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), ai Camerei de Auditori a Republicii Azerbaidjan, ai Federaţiei Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Ucraina (UFPAA) şi ai instituţiilor educaţionale din Moldova, România, Belorus, Ucraina, Rusia, Macedonia, precum şi asociaţii profesionale şi conducători ai firmelor de consulting şi audit – persoane juridice, membri ai ACAP RM. Conferinţa Internaţională şi-a încheiat lucrările cu adoptarea Rezoluţiei şi înmânarea Diplomelor de gratitudine membrilor pentru 15 ani cu ACAP, partenerilor ACAP RM pentru colaborare îndelungată: Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România (CECCAR), Camera Auditorilor Financiari din România (CAFR), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Federaţia Contabililor şi Auditorilor Profesionişti din Ucraina (UFPAA), Institutul National al Contabililor Profesionişti din Samara, Camera de Auditori a Republicii Azerbaidjan, precum şi partenerilor mass-media din Moldova pentru promovarea imaginii şi misiunii ACAP în presa naţională. Pentru a accesa Agenda Evenimentului, apasati pe acest link. Mesaje de Felicitare:
Gasiti atasat mai jos cateva prezentari din cadrul Conferintei Stiintifice Internationale: Panel I - Tranziţia la IFRS şi noile reglementări contabile naţionale: probleme şi soluţii
Panel III - Modernizarea contabilităţii de gestiune şi analizei financiar-contabile în condiţiile economiei concurenţiale
Panel IV - Cooperarea între mediul universitar, organizaţiile profesionale şi mediul de afaceri
|
mun. Chisinau str. Căpriana, 50 blocul C, et.3, biroul: 307; tel. (373) 402-755, 402-756 www.ase.md/contabilitate e-mail: d.con@ase.md |
Realizare Victor Axente Concept al stilului corporativ pentru subdiviziunile A.S.E.M. Perioada lansarii variantei electronice — ianuarie 2010. |