|
Serviciul Studii si Evidenta Studentilor
Serviciul studii şi evidenţa studenţilor este o subdiviziune de bază a ASEM, principalul nucleu în organizarea şi desfăşurarea
procesului instructiv şi educativ. La 1 octombrie 1991 a început activitatea ASEM cu un efectiv de studenţi de 3813.
În prezent la Ciclul I, licenţă îşi fac studiile – 11 323 studenţi (inclusiv învăţământ cu frecvenţă la zi - 8331;
învăţământ cu frecvenţă redusă - 2992), repartizaţi în 363 grupe academice (învăţământ cu frecvenţă la zi - 306; învăţământ cu
frecvenţă redusă - 57).
La Ciclul II, masterat, Bologna îşi fac studii – 2267 masteranzi, repartizaţi în 67 grupe academice.
Dinamica efectivului studenţesc al A.S.E.M.
Învăţământul cu frecvenţă la zi, învăţământul cu frecvenţă redusă
De la înfiinţare şi până în prezent au absolvit ASEM – 34 691 absolvenţi (19 promoţii).
Dinamica absolvenţilor A.S.E.M.
Învăţământul cu frecvenţă la zi, învăţământul cu frecvenţă redusă
Activitatea didactică în cadrul ASEM, la ciclul I, licenţă, este organizată la 6 facultăţi:
|
Facultatea |
Numărul de studenţi |
Învăţământ cu frecvenţă la zi |
Învăţământ cu frecvenţă redusă |
1 |
Business şi Administrarea Afacerilor |
3555 |
1388 |
2 |
Finanţe |
1832 |
498 |
3 |
Contabilitate |
1184 |
889 |
4 |
Economie Generală şi Drept |
866 |
187 |
5 |
Relaţii Economice Internaţionale |
459 |
|
6 |
Cibernetică, Statistică şi Informatică economică |
435 |
30 |
TOTAL |
8331 |
2992 |
Activitatea didactică în cadrul ASEM, la ciclul II, Masterat este organizată la specializările după
cum urmează:
Bologna
|
Program de Masterat |
Numărul de
masteranzi
Învăţământ cu frecvenţă la zi |
1 |
Administrarea Afacerilor |
372 |
2 |
Business Internaţional |
63 |
3 |
Managementul Resurselor Umane |
40 |
4 |
Managementul Marketingului |
161 |
5 |
Reclama şi Relaţii cu Publicul |
76 |
6 |
Gestiunea şi Dezvoltarea Turismului |
58 |
7 |
Gestiunea hotelieră |
18 |
8 |
Comerţ şi expertiza mărfurilor în activ. namală |
24 |
9 |
Demografia şi Economia Populaţiei |
38 |
10 |
Drept Economic |
120 |
11 |
Drept Financiar - Fiscal |
77 |
12 |
Comerţ Internaţional |
34 |
13 |
Integrare Economică Europeană şi politici de vecinătate |
38 |
14 |
Economie Internaţională şi Integrare Europeană |
15 |
15 |
Administrare Bancară |
238 |
16 |
Investiţii şi Pieţe de Capital |
29 |
17 |
Finanţe Corporative; Asigurări |
232 |
18 |
Finanţe Publice şi Fiscalitate |
123 |
19 |
Contabilitate şi Audit |
266 |
20 |
Audit Financiar |
35 |
21 |
Analiza Statistică în Economie şi Business |
34 |
22 |
Management Informaţional |
73 |
|
TOTAL |
2123 |
PreBologna
|
Program de Masterat |
Numărul de
masteranzi
Învăţământ cu frecvenţă la zi |
1 |
Administrarea Afacerilor (econ.) |
14 |
2 |
Administrarea Afacerilor (neecon.) |
62 |
3 |
Administrare Financiar-Bancară |
42 |
4 |
Contabilitate şi Audit |
26 |
|
TOTAL |
144 |
Actualmente în serviciul studii activează 12 colaboratori cu înaltă ţinută profesională şi morală. Dirijează activitatea
serviciului Prim-prorector cu activitate didactică, profesor universitar, doctor habilitat Ala Cotelnic şi prorectorul pentru
învăţământul cu frecvenţă redusă şi formare continuă, profesor universitar Tatiana Mişova.
Serviciul studii şi evidenţa studenţilor are următoarele competenţe:
- Coordonarea activităţilor de elaborare şi perfecţionare a planurilor de învăţământ pentru ciclul I, licenţă şi ciclul II, Masterat;
- Organizarea şi coordonarea activităţilor pentru planificarea şi repartizarea volumului sarcinii didactice;
- Elaborarea graficului procesului de studii ciclul I, licenţă (învăţământ cu frecvenţă la zi şi cu frecvenţă redusă), ciclul II, Masterat;
- Întocmirea orarului pentru examenele de licenţă;
- Pregătirea documentaţiei pentru organizarea şi desfăşurarea examenelor de licenţă, completarea şi eliberarea diplomelor de absolvire, programelor analitice şi suplimentelor la diplomă (în limba română şi engleză);
- Elaborarea orarului pentru ciclul II, Masterat, Bologna
- Stabilirea orarului pe facultăţi, asigurarea respectării lui, distribuirea raţională a fondului de auditorii;
- Evidenţa şi verificarea contingentului de studenţi: exmatriculări, transferuri, concedii academice, studii în paralel, revizuirea grupelor academice, promovarea studenţilor de la an la an;
- Întocmirea dărilor de seamă generale statistice (4-IS); dărilor de seamă despre mişcarea anuală, simestrială a contingentului de studenţi;
- Administrarea bazei de date, care asigură obţinerea informaţiei despre studenţi, pe facultăţi şi ani de studii (învăţământ cu frecvenţă la zi şi cu frecvenţă redusă);
- Examinarea rezultatelor sesiunilor (pe facultăţi, specialităţi, domenii de formare profesională, ani de studii şi forme de învăţământ);
- Exploatarea sistemului informatic ”Licenţă” la ciclul I, licenţă şi „Master” la ciclul II, Masterat în perioada admiterii;
- Evidenţa şi eliberarea poliţelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală pentru studenţii ciclul I, licenţă, ciclul II, Masterat;
- Evidenţa militară a studenţilor;
- Evidenţa dosarelor studenţeşti, eliberarea situaţiei academice, eliberarea actelor.
Informaţii de contact: Serviciul Studii şi Evidenţa Studenţilor
str. Bănulescu Bodoni, 61, bloc A, et.3, birou 302, 303;
Şef Serviciu Valentina Ciaicovschi
Tel.: 402706, 402806, 402784, 402925
|
|